MT2PSERVERS & WOHOO

Sziasztok!

Eljött a pillanat, amikor úgy döntöttem, hogy összevonom a weboldalt és a youtube csatornát.

Ennek az oka egyszerű: Sokan szórakoztak azzal, hogy jelentették a facebook fiókom (WoHoo Kentanix) aminek köszönhetően a facebook letiltott egy idő után. Se időm, se kedvem nincs mindig új profilt csinálni, ezért innentől kezdve nem is fogok. 
Mivel a játékot teljesen abbahagytam Nextworld2-n, így nem sok értelme lenne a csatornának. Közel 500 feliratkozó van a csatornán és nem szeretném, ha inaktív lenne. Innentől kezdve készíteni fogok szerver bemutató videókat és más gameplay videókat is.  

A legközelebbi videó az 500. feliratkozó után fog felkerülni, ebben a videóban egy kis visszatekintés lesz WoHoo karakteremre.

Ezen kívül találtam egy élvezhető szervert is, amit már sokszor elkezdtem, de mindig abbahagytam. Ha sikeres lesz a bemutató videó és sok embert sikerül odavonzanom, akkor még egy sorozat is kisülhet a dologból :)

Persze ez nagyban függ a szabadidőmtől is, sajnos nem tudok minden nap több órát játszani.

További részletekkel majd jelentkezem a facebook oldalon!

Megosztásokat, lájkokat, feliratkozásokat pedig köszönöm!

WoHoo